Did you visit the Canon photo wall at PING Festival 2018?
8.5.18 | Helsinki, Finland
Tuesday
8 May 2018
Clarion Hotel Helsinki
Tyynenmerenkatu 2
Helsinki, Finland

TIEDOTE: Toista kertaa järjestettävä PING Helsinki kolminkertaisti kokonsa

Tiedote 14.4.2016

Snäppääjät, bloggaajat ja bisneshipit saman katon alla

Pohjois-Euroopan suurin sisältömarkkinoinnin tapahtuma PING Helsinki yhdistää bloggaajat, tubettajat, instaajat ja muut someilmiöiden luojat sekä markkinoinnin ammattilaiset päiväksi saman katon alle. Sisällöntuottajat ja sisältömarkkinoinnin parissa työskentelevät yritysten edustajat kokoontuvat yhdessä oppimaan, inspiroitumaan ja tekemään bisnestä 13.5.2016 Långvikin kokous- ja kylpylähotelliin Kirkkonummelle. Nyt toista kertaa järjestettävä tapahtuma on kolminkertaistanut kokonsa niin osallistujien kuin seuraajamäärien osalta.

PING Helsingin sisällöntuottajilla lähes 9 miljoonaa seuraajaa

PING Helsinkiin valittiin 300 hakijan joukosta suomalaisen some-kentän 200 kiinnostavinta sisällöntuottajaa hyvinvoinnista autourheiluun. Mukana ovat mm. YouTube-tähdet Mmiisas, Hermanni Hyyryläinen ja GroupBlog, Suomen kiistatta viihdyttävimmät snäppääjät Kalenterikarju, Paju Purovuo ja Pesojoonas sekä blogiskenen parhaimmistoon lukeutuvat Pupulandia, Kemikaalicocktail ja HavaintojaParisuhteesta. Suomen seuratuimmat instaajat Konsta Punkka, Sofia Lavaste ja Teppo Tirkkonen ovat myös mukana PING Helsingissä. Lisäksi tapahtumaan osallistuu yli 200 markkinointipäättäjää.

Tapahtuman kasvu on osoitus aitojen kohtaamisten tarpeesta ja yhteistyön voimasta

PING Helsinki on aito start-up tapahtuma, jonka idea syntyi kaksi vuotta sitten tarpeesta luoda yhteistä keskustelua kasvavalle sisältömarkkinoinnin toimialalle. Koulutuksellisen sisällön lisäksi PING Helsingin tärkeimpiä tavoitteita on törmäyttää sisältömarkkinoinnin tekijät ja sisällöntuottajat keskenään ja luoda uusia yhteistyömalleja.

PING Helsingissä yritysten markkinointipäättäjät saavat monipuolista tietoa jatkuvasti muuttuvasta sisältömarkkinoinnin kentästä ja kaupallisista yhteistyömahdollisuuksista.

– Haluamme luoda tapahtuman, joka tarjoaa konkreettista oppia, innostavia esimerkkejä ja inspiraatiota omaan työhön. Fiiliksen pitää olla kuten Flow-festareilla, mutta osallistujien saamien tulosten kuten SLUSHissa. Tavoitteena on siis luoda lisää bisnestä sekä sisältöjen tekijöille, että niitä hyödyntäville yrityksille, visioi tapahtuman co-founder Inna-Pirjetta Lahti Kohtaamistoimisto Innastuksesta.

– Bisneksen synnyttämistä edesautamme mm. kumppaniemme kanssa toteutettavilla sisältömarkkinoinnin kampanjoilla, etukäteen sovittavilla tapaamisilla, konkreettisilla case-esimerkeillä sekä workshop-työskentelyllä.

Kansainväliset huippupuhujat tuovat trendejä ja oppia maailmalta

PING Helsingin keynote -puhujiksi on kutsuttu sveitsiläinen futuristi Gerd Leonhard, sijoittaja, bisnesenkeli ja mm. Flickr-kuvapalvelun perustaja Caterina Fake sekä Ms. Afropolitan -blogin perustaja, kirjailija ja kolumnisti Minna Salami. Keynote -puheenvuoroissa maalataan visio markkinoinnin roolista tulevaisuuden digitalisoituvassa yhteiskunnassa ja pureudutaan sisältömarkkinoinnin rooliin menestyvän bisneksen rakentamisessa.

Kansainvälisten keynote -puhujien lisäksi PING Helsingissä esiintyvät kotimaiset alan asiantuntijat. Iltapäivän ohjelmassa pureudutaan mm. sisältömarkkinoinnin etiikkaan, kampanjoiden hinnoitteluun ja tulosten mittaamiseen, netin keskustelukulttuuriin sekä uuden sukupolven monikanavaisiin viihdekonsepteihin. Lisäksi tarjolla on vinkkejä, ideoita ja inspiraatiota eri kanavien käyttöön ja sisältöjen tekemiseen niin sisällöntuottajien kuin markkinointipäättäjien näkökulmasta.

 

***

Lisätiedot: Inna-Pirjetta Lahti, inna-pirjetta.lahti@innastus.fi, puh. 050 3760 824

PING Helsinki hosted by LÃ¥ngvik 13.5.2016
www.pinghelsinki.fi

@pinghelsinki #pinghelsinki

***

Tapahtuman yhteistyökumppanit mahdollistavat tapahtuman toteuttamisen ja sisällöntuottajien ilmaisen osallistumisen.

PING Helsinki 2016 pääyhteistyökumppaneina toimivat Sonera ja kokous- ja kylpylähotelli Långvik. Tapahtuman sisällölliset kumppanit ovat A-lehdet, Blogirinki Media, Instamarkkinointi, KLOK, Manifesto, Meltwater, Pieni Ideapuoti, Retkipaikka, Splay, ThingLink, Toinen phd, Töttöröö ja United Screens. Muut tapahtuman mahdollistavat kumppanit ovat Eckerö Line, Fazer, Freixenet, F-Secure, Hälsans Kök, IKEA, Lataamo  ja Speakers Forum.

Tapahtuman tuottavat Inna-Pirjetta Lahti (Innastus), Aku Varamäki (Enthusiast), Sanna Salovuori (Tuotantotoimisto Laulain) ja Marinella Ruusunen (Kaukokaipuu-matkablogi).

***

Tapahtumassa on rajattu määrä paikkoja toimittajille. Jos olet kiinnostunut tekemään jutun PING Helsinki -tapahtumasta, täytäthän akreditointihakemuksen täällä http://www.pinghelsinki.fi/medialle/.

Muut median edustajat toivotamme tervetulleiksi tapahtumaan Bisnes Hippeinä. Kiitos.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *