Ann Handley

Ann Handley

Content marketing guru and author

Future perfect: A look back at the best marketing of 2018. Ann Handley is brought to you by A-lehdet. 

Content marketing guru
and author

Ann Handley

Future perfect: A look back at the best marketing of 2018

Let’s imagine we are one year from today – at PING Helsinki 2018. What will we be talking about? What is the content we’ll remember? What will we have done to inspire our audiences? In this inspiring and funny talk, Ann Handley will walk you through the trends and opportunities to inform (and inspire!) your future success. Handley is brought to you by A-lehdet.

Casey Neistat

Youtube star and film producer

Storytelling – the business of inspiration (TBC)

Youtube star and
film producer

Casey Neistat

Storytelling – the business of inspiration

Youtube star and film producer Casey Neistat tells the story of his rise to Youtube superstardom and his best tricks to make influencer–brand collaboration a success. How do initial ideas turn into amazing content? Is authentic and rough better than perfect?

Ilkka Halava

CEO, Futurist, Foresight, Prime Frontier Oy

From a gearwheel to an artist – the opportunities of work, productivity and interaction

CEO, Futurist, Foresight,
Prime Frontier Oy

Ilkka Halava

Rattaasta artistiksi – työn, tuottavuuden ja vuorovaikutuksen mahdollisuudet

Seuraavien parinkymmenen vuoden aikana saamme orientoitua elämään, työhön, tuottamiseen, vuorovaikutukseen ja ihmisyyteen mahdollisuuksiin uudelleen. Nyt on aika valmistautua, uusi kultakausi kolkuttaa ovella.

Tika Larasati

Senior Growth Manager, Influencer Marketing, Skyscanner Ltd.

The Truth about Influencer Marketing

Senior Growth Manager,
Influencer Marketing, Skyscanner Ltd.

Tika Lasarati

It’s 2017 and everybody is talking about influencer marketing. In her presentation, Tika will unveil the good, the less good and the unexpected outcomes of influencer marketing through a data driven perspective. She will be sharing insights from Skyscanner’s ongoing experiences with influencer collaborations across the globe. It’s time to move away from vanity metrics and focus on what really matters: tangible results for all stakeholders.

Emilia Lahti

SISU researcher and social activist

SISU researcher,
social activist

Emilia Lahti

Joonas Pesonen

Digital influencer, storyteller and super hero

Digital influencer,
storyteller and super hero

Joonas Pesonen

Alda Karen

Sales & Marketing Director, Ghostlamp

How to find the right influencers and prove the value of your campaigns?

Sales & Marketing Director, Ghostlamp

Alda Karen

Are you already a podcast fan? Then you know how addictive it is. Market data from our neighbouring country Sweden shows that podcasting is gathering fans, rather than listeners, who loyally listen to every single episode of their favourite podcast show. Creating this level of engagement requires high quality and entertaining content made easily accessible.
Tune in to learn best practices from the Finnish podcast network Wecast together with the Swedish podcast platform Acast.

Anni Lintula

Liiketoimintajohtaja, A-lehdet

Propagandaa ja piilomainontaa – voiko markkinointi olla vastuullista?

Liiketoimintajohtaja,
A-lehdet

Anni Lintula

Mitä eroa on bloggaajalla ja journalistilla? Voiko sisältömarkkinointi olla vastuullista? Näihin ja muihin markkinoinnin vastuullisuutta pohtiviin kysymyksiin haetaan vastausta vastuullisuus -striimin Q&A-osiossa. Mukana keskustelussa ovat mm. MeNaisten bloggaava toimittaja Rosanna Marila ja A-lehtien nuorten naisten palveluiden liiketoimintajohtaja Anni Lintula.

Antti Mäki

GroupM

Minkälaisten teknologioiden avulla sisältösi löytävät oikeiden yleisöjen luo?

COO & Chief Digital Officer,
GroupM

Antti Mäki

Mitä yritysten on huomioitava, kun siirrytään teknologia- ja datavetoiseen markkinointiin? Minkälaisia vaatimuksia uusi teknologinen ympäristö asettaa sisällön tuotannolle ja jakelulle ja miten teknologioista otetaan kaikki hyöty irti?

Antti Huttunen

Vastaava tuottaja, Retkipaikka

Vaikuta visuaalisesti – videon ja kuvaviestinnän mahdollisuudet

Vastaava tuottaja ja perustaja,
Retkipaikka

Antti Huttunen

Kuvilla ja visuaalisuudella on valtava voima. Niillä saatetaan muuttaa kokonaisen kaupungin matkailustrategiaa tai myydä elintarvikehyllyt hetkessä tyhjiksi. Miltä kaupalliset sisällöt näyttävät kuluttajan silmin ja onko niillä aidosti vaikutusta ostokäyttäytymiseen? Kuvaviestinnän mahdollisuuksista keskustelevat Retkipaikan Antti Huttunen, Monochromen Matilde Pelkonen ja Videolle.fi:n Tuomas Vuori.

Björn Owen Glad

Marketing Manager, Spoon Agency

Finding the sweet spot

Marketing Manager,
Spoon Agency

Björn Owen Glad

Finding the sweet spot

In his master class Björn talks about the importance of finding your brands ”sweet spot”, a place where you can engage your audience, touch people’s hearts and make them do the unexpected.

Catharina Fischer

How to find the right influencers and prove the value of your campaigns?

Catharina Fischer

Catharina Fischer

In this session our international guests discuss and give examples of how brands can create communities out of its’ audiences and where to look when searching the perfect match in brand-influencer collaboration but most importantly: how is all that turned into good ROI?

Tika Larasati, Senior Growth Manager, Influencer Marketing, Skyscanner Ltd., Ida Serneberg, Social Media Manager, Nordic Choice Hotels, Alda Karen, Sales & Marketing Director, Ghostlamp and Terry Lee, Managing Editor, LiveShareTravel. Moderated by Catharina Fischer.

Eero Anhava

Toimitusjohtaja & partner, Era Content

Minkälaisten teknologioiden avulla sisältösi löytävät oikeiden yleisöjen luo?

Toimitusjohtaja ja perustaja,
Era Content

Eero Anhava

Mitä yritysten on huomioitava, kun siirrytään teknologia- ja datavetoiseen markkinointiin? Minkälaisia vaatimuksia uusi teknologinen ympäristö asettaa sisällön tuotannolle ja jakelulle ja miten teknologioista otetaan kaikki hyöty irti? Keskustelemassa Eero Anhava, toimitusjohtaja & partner, sisältöstrategi, Era Content sekä Mira Träskelin, Head of Content & Creative, Avaus Marketing Innovations. Moderaattorina Ossi Ahto, YouTube Business Lead, Google Finland Oy.

Elina Koivumäki

Yrittäjä ja asianajaja, Lexperience

Sisällöntuottajan juridiset vastuut

Yrittäjä, lakimies ja tietokirjailija,
Lexperience

Elina Koivumäki

Sosiaalinen media tuo mukanaan huikean määrän sisällöntuotannon mahdollisuuksia, mutta samalla myös erilaisia vastuita. Tiedätkö, kuinka vastuullinen toimija huolehtii mm. markkinoinnin tunnistettavuudesta, tekijänoikeuksien kunnioittamisesta sekä asiakkaiden yksityisyyden suojasta? Tervetuloa somejuristi Elina Koivumäen pyöreän pöydän keskusteluun. Keskustelusta saat mukaasi sisällöntuottajan juridisen huoneentaulun ja vältät yleisimmät sisällöntuotantoon liittyvät juridiset sudenkuopat.

Elina Lammintausta

Digital Marketing planner, Neste

 

Case Prince EA – Neste: How a sustainability campaign became a viral hit

Digital Marketing planner,
Neste

Elina Lammintausta

Case Prince EA – Neste: How a sustainability campaign became a viral hit

Keys for success doing a long global content marketing campaign Neste Pre-order the Future. Why influencer marketing matters?

Esko Asikainen

Luova myyjä, Töttöröö Network

Myynti kasvuun vaikuttajamarkkinoinnilla? Case Lunette

Luova myyjä,
Töttöröö Network

Esko Asikainen

Miten rakennettiin kokonaisuus, jossa lähtökohtana oli poikkeuksellisen intiimin tuotteen eli kuukautissuojan esiin tuominen suomalaisille nuorille uskottavalla tavalla? #RikoTabu kampanja oli rohkea ja vuorovaikutteinen yhteistyökokonaisuus, joka viesti häpäilemättömään ja avoimeen tyyliin nousevan suomalaisen kuukuppiyrityksen, Lunetten, tuotteista ja arvoista.

Hanna Westerholm

CEO Wecast, WBG Media Oy

Creating engagement and loyal followers through podcasts

CEO Wecast, WBG Media Oy

Hanna Westerholm

Are you already a podcast fan? Then you know how addictive it is. Market data from our neighbouring country Sweden shows that podcasting is gathering fans, rather than listeners, who loyally listen to every single episode of their favourite podcast show. Creating this level of engagement requires high quality and entertaining content made easily accessible.
Tune in to learn best practices from the Finnish podcast network Wecast together with the Swedish podcast platform Acast.

Heikki Valkama

Päätoimittaja, Image

Co-creation: how to make dinosaurs into publishers?

Päätoimittaja, Image

Heikki Valkama

Ida Serneberg will speak about how to create digital confidence in everyone in a big and complex organisation – and how to find the most creative pieces of content in the strangest of places of your brand. Moderated by Editor in Chief Heikki Valkama, A-lehdet.

Heini Hirvonen

Senior Director, travel blogger, Ahjo Communications

Corporate social responsibility that wakes you up: Body tells the story

Senior Director, travel blogger,
Ahjo Communications

Heini Hirvonen

About 16% of Finnish adults smoke. We wanted to awaken people with a visual story to consider the effects of smoking. We wanted them to think about quitting by showing them a performance that had never before been seen in Finland. We wanted to create a campaign that would generate media attention and awareness while at the same time reaching out and touching people, coming close to their daily lives. The campaign was successful and received international recognition.

Helena Eklund

Country Brand Lead, Pfizer

Corporate social responsibility that wakes you up: Body tells the story

Country Brand Lead, Pfizer

Helena Eklund

About 16% of Finnish adults smoke. We wanted to awaken people with a visual story to consider the effects of smoking. We wanted them to think about quitting by showing them a performance that had never before been seen in Finland. We wanted to create a campaign that would generate media attention and awareness while at the same time reaching out and touching people, coming close to their daily lives. The campaign was successful and received international recognition.

Helena Jutila

A-lehdet

Case Pingviini ja A-lehdet

A-lehdet

Helena Jutila

Valloittavia jäätelöreseptejä, videoita ja vaikuttajia: näin syntyy tuloksellinen monikanavainen natiivikampanja.

Heli Ruotsalainen

Head of Social Media, Dentsu Aegis Network

 

Case Prince EA – Neste: How a sustainability campaign became a viral hit

Head of Social Media,
Dentsu Aegis Network

Heli Ruotsalainen

Case Prince EA – Neste: How a sustainability campaign became a viral hit

Keys for success doing a long global content marketing campaign Neste Pre-order the Future. Why influencer marketing matters?

Ida Serneberg

Social Media Manager, Nordic Choise Hotels

Co-creation: how to make dinosaurs into publishers

Social Media Manager,
Nordic Choise Hotels

Ida Serneberg

Co-creation: how to make dinosaurs into publishers

Ida Serneberg will speak about how to create digital confidence in everyone in a big and complex organisation – and how to find the most creative pieces of content in the strangest of places of your brand.

Ilari Viippola

Content Strategist, Dagmar Stories

Unelmabrändien trendityöpaja

Content Strategist,
Dagmar Stories

Ilari Viippola

Unelmabrändien trendityöpaja

Trendityöpajassa esitellään Dagmar Trends trendikartta ja työstetään yhteissuunnittelun voimin unelmabrändejä. Osallistu rohkeasti!

Ilona Värtö

Tutkimussuunnittelija, A-lehdet

Case Pingviini ja A-lehdet

Tutkimussuunnittelija,
A-lehdet

Ilona Värtö

Ida Serneberg will speak about how to create digital confidence in everyone in a big and complex organisation – and how to find the most creative pieces of content in the strangest of places of your brand. Moderated by Editor in Chief Heikki Valkama, A-lehdet.

Inari Fernandez

tapahtumatuottaja YleX, tubettaja Äidin puheenvuoro, bloggaaja Lapsiperheenmatkat.fi

Tiedolla ja tunteella! Näin rakennat vaikuttavan sisältömarkkinointikampanjan

Tapahtumatuottaja / YleX, tubettaja / Äidin puheenvuoro,
bloggaaja / Lapsiperheenmatkat.fi

Inari Fernandez

Tiedolla ja tunteella! Näin rakennat vaikuttavan sisältömarkkinointikampanjan

Iiro Lahdenranta

CEO, Result Entertainment Agency

Luovuudella loistaviin tuloksiin – vaikuttajamarkkinoinnin monet mahdollisuudet

CEO, Result Entertainment Agency

Iiro Lahdenranta

Luovuudella loistaviin tuloksiin – vaikuttajamarkkinoinnin monet mahdollisuudet

Jaakko Tapaninen

Toimitusjohtaja ja sisältöstrategi, Great Point

Ylivoimainen sisältö yrityksen omissa kanavissa: miten tuotetaan, kuinka organisoidaan?

Toimitusjohtaja ja sisältöstrategi,
Great Point

Jaakko Tapaninen

Ylivoimainen sisältö yrityksen omissa kanavissa: miten tuotetaan, kuinka organisoidaan?

Janicke Hansen

Nordic TB

NOT on sale! Pricing and selling your expertise

Nordic TB

Janicke Hansen

No discounts, no freebies! How to price your expertise? This workshop gives you bold ideas on how to determine the correct price level for your creative work and how to avoid the most common pitfalls.

Janne Jäälinoja

Co-founder, 360teekki Oy

Virtuaalitodellisuutta (VR) senioreille. CASE: Attendo Mummola

Co-founder, 360teekki Oy

Janne Jäälinoja

Yksi VR:n kriittisistä menestystekijöistä on se, miten kuluttajat omaksuvat teknologian osaksi arkea. Kerromme meidän havaintoja, miten seniorit suhtautuivat markkinointikampanjaan, jossa hoivakotia esiteltiin VR teknologian avulla tuleville asiakkaille. Miten tästä eteenpäin? Mitä mahdollisuuksia lisätty todellisuus (AR) tuo ko. kampanjan kehittämiseen?

Janne Kaijärvi

Telia

Ylivoimainen sisältö yrityksen omissa kanavissa, miten tuotetaan, kuinka organisoidaan?

Telia

Janne Kaijärvi

Vain ylivoimaisella sisällöllä päästään tavoitteisiin. Mutta mitä on ylivoimainen: Oscar-ohjaajien videoita, nobelistien blogeja? Ehkä joskus, mutta yleensä ylivoima alkaa yhden kipupisteen ymmärtämisestä yhden ihmisen elämässä ja siihen tarjotusta fiksusta ratkaisusta. Mutta miten tällainen ymmärrys ja tekeminen skaalataan niin, että se kohtaa yrityksen tavoitteet?

Jari Tamminen

Häiriköt / Voima

Propagandaa ja piilomainontaa – voiko markkinointi olla vastuullista?

Häiriköt / Voima

Jari Tamminen

Mitä eroa on bloggaajalla ja journalistilla? Voiko sisältömarkkinointi olla vastuullista? Näihin ja muihin markkinoinnin vastuullisuutta pohtiviin kysymyksiin haetaan vastausta vastuullisuus -striimin Q&A-osiossa. Mukana keskustelussa ovat mm. MeNaisten bloggaava toimittaja Rosanna Marila, Häiriköiden pääagitaattori Jari Tamminen ja A-lehtien nuorten naisten palveluiden liiketoimintajohtaja Anni Lintula.

Johanna Tahlo

Hurja Media

Koukuttavat kanavavalinnat – miten synnytät sisältöjä joiden parissa ihmiset viettävät aikaa?

Hurja Media

Johanna Tahlo

Koukuttavat kanavavalinnat – miten synnytät sisältöjä joiden parissa ihmiset viettävät aikaa?

Jonathan Bean

Chief Marketing Officer, Mynewsdesk

The journey from what and how to why – the only way for marketing to succeed

Chief Marketing Officer,
Mynewsdesk

Jonathan Bean

The journey from what and how to why – the only way for marketing to succeed

In a commoditised world the only way for companies to truly succeed is to make an impact… a real impact. Customers don’t buy what you do, but why you do it. Jonathan will take you through two award winning case studies of using purpose driven storytelling to differentiate and deliver true business results.

Joonas Linkola

@joonaslinkola

NOT on sale! Pricing and selling your expertise

@joonaslinkola

Joonas Linkola

No discounts, no freebies! How to price your expertise? This workshop gives you bold ideas on how to determine the correct price level for your creative work and how to avoid the most common pitfalls.

Kai Rinkinen

Biisonimafian päähahmoja, vaikuttaja, käsikirjoittaja

Vaikuttaja yrityksen pitkäaikaisena strategisena kumppanina

Biisonimafian päähahmoja,
vaikuttaja, käsikirjoittaja

Kai Rinkinen

In this session our international guests discuss and give examples of how brands can create communities out of its’ audiences and where to look when searching the perfect match in brand-influencer collaboration but most importantly: how is all that turned into good ROI?

Anni ja Lauri Vuohensilta

Hydraulic Press Channel

Kuinka puristat sisältösi viraaliksi?

Hydraulic Press
Channel

Anni ja Lauri Vuohensilta

Kuinka puristat sisältösi viraaliksi?

Kymmeniä viraalivideoita takoneet tubettajat jakavat parhaat vinkkinsä suuren yleisön saavuttamiseen. Workshopissa käydään esimerkkien ja tehtävien kautta läpi, miten sisältö viritetään viraalihittikuntoon. Käymme läpi kaikki sisällön tuottamisen vaiheet, ideasta elämyksellisen sisällön tuottamiseen ja sen markkinointiin.

Matilde Pelkonen

Co-founder & Creative Director, Monochrome

Vaikuta visuaalisesti – videon ja kuvaviestinnän mahdollisuudet

Co-founder & Creative director,
Monochrome

Matilde Pelkonen

Kuvilla ja visuaalisuudella on valtava voima. Niillä saatetaan muuttaa kokonaisen kaupungin matkailustrategiaa tai myydä elintarvikehyllyt hetkessä tyhjiksi. Miltä kaupalliset sisällöt näyttävät kuluttajan silmin ja onko niillä aidosti vaikutusta ostokäyttäytymiseen? Kuvaviestinnän mahdollisuuksista keskustelevat Retkipaikan Antti Huttunen, Monochromen Matilde Pelkonen ja Videolle.fi:n Tuomas Vuori.

Melvin Boecher

Traveldudes

NOT on sale! Pricing and selling your expertise

Traveldudes

Melvin Boecher

No discounts, no freebies! How to price your expertise? This workshop gives you bold ideas on how to determine the correct price level for your creative work and how to avoid the most common pitfalls.

Miikka Niemi

perustaja, toimitusjohtaja ja luova johtaja, Flatlight Creative House

Virtuaalitodellisuusmatka Suomeen

Perustaja, toimitusjohtaja ja luova johtaja,
Flatlight Creative House

Miikka Niemi

100 Moods From Finland on suomalaiset osallistava virtuaalinen teleportti 100 suomalaiseen tunnelmaan ja maisemaan eri vuodenaikoina.

Miikka Rosendahl

Toimitusjohtaja,
ZOAN

Miikka Rosendahl

Mikko Hyppönen

Chief Research Officer, F-Secure

Securing our online future

Chief Research Officer,
F-Secure

Mikko Hyppönen

Securing Our Online Future

In his master class Mikko is goes through where we are today in terms of online security and where we are going, as well as what motivates online criminals. He also talks about the opportunities and threats of developing social platforms.

Mikko Koski

Director of Advanced Analytics, Dagmar Drive

Data ja mittaaminen – suora reitti vaikuttavuuteen!

Director of Advanced Analytics,
Dagmar Drive

Mikko Koski

Data ja mittaaminen – suora reitti vaikuttavuuteen!

Tule kuulemaan analytiikan viimeisimmät tuulet.

Mikko Rummukainen

Vapa Media

Ylivoimainen sisältö yrityksen omissa kanavissa, miten tuotetaan, kuinka organisoidaan?

Vapa Media

Mikko Rummukainen

Ida Serneberg will speak about how to create digital confidence in everyone in a big and complex organisation – and how to find the most creative pieces of content in the strangest of places of your brand. Moderated by Editor in Chief Heikki Valkama, A-lehdet.

Milla Himberg

Account director, Rantapallo Oy

Unelmat ja elämykset matkailumainonnan sydämessä – Case Thaimaan parhaat -kampanja

Account director,
Rantapallo Oy

Milla Himberg

Esimerkki tehokampanjasta, joka yhdisti menestyksekkäästi haaveilun ja matkasuunnittelun sekä konkreettiset lentovaraukset.

Milla Kokko

Head of Concept / HEI Schools

Finding the sweet spot

Head of Concept / HEI Schools

Milla Kokko

In his master class Björn talks about the importance of finding your brands ”sweet spot”, a place where you can engage your audience, touch people’s hearts and make them do the unexpected. Björn Owen Glad is interviewed by Milla Kokko, Head of Concept / HEI Schools.

Mira Träskelin

Head of Content & Creative, Avaus Marketing Innovations

Minkälaisten teknologioiden avulla sisältösi löytävät oikeiden yleisöjen luo?

Head of Content & Creative,
Avaus Marketing Innovations

Mira Träskelin

Ida Serneberg will speak about how to create digital confidence in everyone in a big and complex organisation – and how to find the most creative pieces of content in the strangest of places of your brand. Moderated by Editor in Chief Heikki Valkama, A-lehdet.

Nina Lallukka

Maajohtaja, Mynewsdesk

Virtuaalisisällöt tulevat! Uuden teknologian mahdollisuudet  

Maajohtaja, Mynewsdesk

Nina Lallukka

Virtuaalitodellisuus (VR) on suurelle yleisölle tuttu lähinnä pelimaailmasta. Uusien teknologioiden avulla VR tulee olemaan yhä suuremmassa roolissa meidän jokaisen elämässä. Tule kuuntelemaan missä nyt mennään ja minkälaisia mahdollisuuksia VR tuo tullessaan.

Ossi Ahto

YouTube Business Lead, Google Finland Oy

Minkälaisten teknologioiden avulla sisältösi löytävät oikeiden yleisöjen luo?

YouTube Business Lead,
Google Finland Oy

Ossi Ahto

Esimerkki tehokampanjasta, joka yhdisti menestyksekkäästi haaveilun ja matkasuunnittelun sekä konkreettiset lentovaraukset.

Reija Laaksonen

Fazer

Ylivoimainen sisältö yrityksen omissa kanavissa, miten tuotetaan, kuinka organisoidaan?

Fazer

Reija Laaksonen

Ida Serneberg will speak about how to create digital confidence in everyone in a big and complex organisation – and how to find the most creative pieces of content in the strangest of places of your brand. Moderated by Editor in Chief Heikki Valkama, A-lehdet.

Roope Nevander

Digimies, Fazer

Makeaa mahan täydeltä – Fazer Makeisten top 5 digitempaukset

Digimies,
Fazer

Roope Nevander

Digikarkkimiehet Roope Nevander ja Matti Markkola esittelevät viisi erilaista casea viidelle eri digikanavalle, miten Suomen parhaaksi someyritykseksi valittu Fazer koukuttaa yleisöjään.

Rosanna Marila

Toimittaja ja bloggaaja, MeNaiset

Propagandaa ja piilomainontaa – voiko markkinointi olla vastuullista?

Toimittaja ja bloggaaja,
MeNaiset

Rosanna Marila

Mitä eroa on bloggaajalla ja journalistilla? Voiko sisältömarkkinointi olla vastuullista? Näihin ja muihin markkinoinnin vastuullisuutta pohtiviin kysymyksiin haetaan vastausta vastuullisuus -striimin Q&A-osiossa. Mukana keskustelussa ovat mm. MeNaisten bloggaava toimittaja Rosanna Marila ja A-lehtien nuorten naisten palveluiden liiketoimintajohtaja Anni Lintula.

Salla Kääriäinen

Asiakkuusjohtaja, Babler

Kahvilaketjua kehitetään ketterästi kohderyhmää kuunnellen

Asiakkuusjohtaja,
Babler

Salla Kääriäinen

Picnic halusi uudistaa ilmeensä. Kuinka hyödyntää oikean kohderyhmän bloggaajaa auttamaan luomaan Picnicin asiakasryhmää miellyttävä uusi ilme?

Sani Leino

sosiaalisen liiketoiminnan ammattilainen ja teknologiayhtiö ThingLinkin Euroopan myyntijohtaja

Sosiaalisen liiketoiminnan tila ja tulevaisuus

Sosiaalisen liiketoiminnan ammattilainen ja
teknologiayhtiö ThingLinkin Euroopan myyntijohtaja

 

Sani Leino

Digitaaliset ja sosiaaliset kanavat ovat antaneet asiakkaille ainutlaatuisen mahdollisuuden
viestiä, vertailla ja valita vaihtoehtoja itsenäisesti oman mobiililaitteen tai läppärin ruudulta.
Tämä luonnollisesti haastaa monia aloja ja ammattilaisia miettimään, miten vaikuttaa
ja tulla huomioiduksi valtavan informaatiotulvan seasta sosiaalisten ja yksilöllisten asiakkaiden sydämiin.

Tässä Round Table keskustelussa käydään läpi sosiaalista liiketoimintaa kattavasti kolmen erilaisen megatrendin kautta, maailman Top 100 Social Selling vaikuttajan Sani Leinon johdolla.

#SocialTrends – MIllaiset isot trendit ja suuntaukset on syytä huomioida juuri nyt yrityksissä?
#SocialCommerce – Mitkä uudet teknologiat ja kanavat nousevat verkkokauppojen rinnalle kaupankäyntikanaviksi?
#SocialSelling – Miten Social Sellingin kaltaiset keinot aidosti auttavat ammattilaisia luomaan liidejä ja liikevaihtoa?

Sanna Rousi

Vastaava tuottaja, Töttöröö Network

Myynti kasvuun vaikuttajamarkkinoinnilla? Case Lunette

Vastaava tuottaja,
Töttöröö Network

Sanna Rousi

Miten rakennettiin kokonaisuus, jossa lähtökohtana oli poikkeuksellisen intiimin tuotteen eli kuukautissuojan esiin tuominen suomalaisille nuorille uskottavalla tavalla? #RikoTabu kampanja oli rohkea ja vuorovaikutteinen yhteistyökokonaisuus, joka viesti häpäilemättömään ja avoimeen tyyliin nousevan suomalaisen kuukuppiyrityksen, Lunetten, tuotteista ja arvoista.

Satu Heikinheimo

Helsinki Design Company

The journey from what & how to why – the only way for marketing to succeed

Helsinki Design Company

Satu Heikinheimo

In a commoditised world the only way for companies to truly succeed is to make an impact… a real impact. Customers don’t buy what you do, but why you do it. Jonathan will take you through two award winning case studies of using purpose driven storytelling to differentiate and deliver true business results. Moderated by Satu Heikinheimo, Helsinki Design Company.

Satu Rämö

Salamatkustaja

NOT on sale! Pricing and selling your expertise

Salamatkustaja

Satu Rämö

No discounts, no freebies! How to price your expertise? This workshop gives you bold ideas on how to determine the correct price level for your creative work and how to avoid the most common pitfalls.

Sebastian Canaves

Travel blogger and coach

How to grow your own media and business?

Travel blogger and
coach                                                         

Sebastian Canaves

Shawn Smith

Author, coach and keynote speaker, The Mobile Pro

The Digital Marketer’s Secret Weapon: Podcasting

Author, coach and keynote speaker, The Mobile Pro

Shawn Smith

Grow your personal brand and audience with live stream

In this master class influencers learn how to use livestreaming to grow their brand and audience with proven strategies, tips, and tactics used by top digital marketers.

Terry Lee

Managing Editor, LiveShareTravel

NOT on sale! Pricing and selling your expertise

Managing Editor,
LiveShareTravel

Terry Lee

In this session our international guests discuss and give examples of how brands can create communities out of its’ audiences and where to look when searching the perfect match in brand-influencer collaboration but most importantly: how is all that turned into good ROI?

Tiina Arponen

Muita Ihania

#rekvisiittakarkki eli näin erotut kuvillasi massasta

Muita Ihania

Tiina Arponen

Tiina Arponen (Muita Ihania) on sommittelun mestari ja kerännyt lyhyessä ajassa laajan yleisön kauniilla ja erottuvilla kuvillaan. Hänet tunnetaan erityisesti rekvisiittakarkeista, kukista ja vallattomasta typografiasta. PING Helsinki Business Festivalissa Tiina jakaa oppinsa myös muille. Työpajassa opit tekemään Instagramiin kuvia, jotka taatusti erottuvat massasta ja kuulet Muita Ihania -Tiinan valloittavan tarinan.

Veera Papinoja

Veera Papinoja, bloggaaja ja somekouluttaja

Oman kanavan kaupallistaminen – miten teen kanavastani houkuttelevamman ja vakuutan kumppanit osaamisestani?

Bloggaaja ja somekouluttaja, 
Veera Bianca

Veera Bianca

Haluaisitko kaupallistaa Instagram-kanavasi tai blogisi, mutta et ole ihan varma miten se tehdään? Askarruttaako omien tilastojen tulkitseminen tai lukujen esittäminen potentiaalisille kumppaneille? Tai haluatko muuten vain kuulla Suomen parhaan matkabloggaajan, Veera Biancan, vinkit oman kanavan kehittämiseen? Veeran Round table -keskustelussa sana on vapaa eikä tyhmiä kysymyksiä ole!

Vigor Sörman

Co-founder of Splay Netwoks

How to break through the noise

Co-founder of
Splay Netwoks

Vigor Sörman

How to break through the noise

The flood of content and advertising messages grows and grows. In this session Vigor talks about the future of creating content, advertising and influencer marketing. With practical case example, the marketing decision makers are given tools for reacting new challenges today and in the future.

Viann Jalal

Content & Relations Manager

Creating engagement and loyal followers through podcasts

Content & Relations Manager,
Acast

Viall Janal

Are you already a podcast fan? Then you know how addictive it is. Market data from our neighbouring country Sweden shows that podcasting is gathering fans, rather than listeners, who loyally listen to every single episode of their favourite podcast show. Creating this level of engagement requires high quality and entertaining content made easily accessible.
Tune in to learn best practices from the Finnish podcast network Wecast together with the Swedish podcast platform Acast.

Changes may occur.

PING Helsinki
Business Festival 28/04/17
at Clarion Hotel Helsinki