Round table discussions take place during lunch time and last 45 minutes each. They evolve around current topics and with an moderator leading the discussion. There are no dumb questions here, only a great chance to learn from peers’ precious experiences and knowledge. 

 

Sosiaalisen liiketoiminnan tila ja tulevaisuus

Sani Leino, sosiaalisen liiketoiminnan ammattilainen, teknologiayhtiö ThingLinkin Euroopan myyntijohtaja

Digitaaliset ja sosiaaliset kanavat ovat antaneet asiakkaille ainutlaatuisen mahdollisuuden viestiä, vertailla ja valita vaihtoehtoja itsenäisesti oman mobiililaitteen tai läppärin ruudulta. Tämä luonnollisesti haastaa monia aloja ja ammattilaisia miettimään, miten vaikuttaa ja tulla huomioiduksi valtavan informaatiotulvan seasta sosiaalisten ja yksilöllisten asiakkaiden sydämiin.

Tässä Round Table keskustelussa käydään läpi sosiaalista liiketoimintaa kattavasti kolmen erilaisen megatrendin kautta, maailman Top 100 Social Selling vaikuttajan Sani Leinon johdolla.

#SocialTrends – Millaiset isot trendit ja suuntaukset on syytä huomioida juuri nyt yrityksissä?

#SocialCommerce – Mitkä uudet teknologiat ja kanavat nousevat verkkokauppojen rinnalle kaupankäyntikanaviksi?

#SocialSelling –  Miten Social Sellingin kaltaiset keinot aidosti auttavat ammattilaisia luomaan liidejä ja liikevaihtoa?

 
Oman kanavan kaupallistaminen – miten teen kanavastani houkuttelevamman ja vakuutan kumppanit osaamisestani?

Veera Papinoja, bloggaaja ja somekouluttaja

Haluaisitko kaupallistaa Instagram-kanavasi tai blogisi, mutta et ole ihan varma miten se tehdään? Askarruttaako omien tilastojen tulkitseminen tai lukujen esittäminen potentiaalisille kumppaneille? Tai haluatko muuten vain kuulla Suomen parhaan matkabloggaajan, Veera Biancan, vinkit oman kanavan kehittämiseen? Veeran Round table -keskustelussa sana on vapaa eikä tyhmiä kysymyksiä ole!

 
Sisällöntuottajan juridiset vastuut

Elina Koivumäki, yrittäjä, lakimies ja tietokirjailija, Lexperience

Sosiaalinen media tuo mukanaan huikean määrän sisällöntuotannon mahdollisuuksia, mutta samalla myös erilaisia vastuita. Tiedätkö, kuinka vastuullinen toimija huolehtii mm. markkinoinnin tunnistettavuudesta, tekijänoikeuksien kunnioittamisesta sekä asiakkaiden yksityisyyden suojasta? Tervetuloa somejuristi Elina Koivumäen pyöreän pöydän keskusteluun. Keskustelusta saat mukaasi sisällöntuottajan juridisen huoneentaulun ja vältät yleisimmät sisällöntuotantoon liittyvät juridiset sudenkuopat.

 
Data ja mittaaminen – suora reitti vaikuttavuuteen!

Mikko Koski, Director of Advanced Analytics, Dagmar

Kuinka perustelet investointisi sisältömarkkinointiin? Valjasta tiedolla johtamisen keinot sisältöjen toimivuuden ja liiketoimintavaikutusten todentamiseen.

FIND A new connection – it is easy at PING Helsinki

PING Helsinki is a great place to network and to meet new people. Together with TELIA we have made networking at PING Helsinki easier than ever before! With the help of the Brella networking tool you can book meetings at PING Helsinki directly with the people that interest you or with people that share your interests.

In the cosy Find a new connection -lounge you will then have the opportunity to hold all your pre-booked meetings during the day from 8.00 until 19.00.

Sign in to Brella with this link. Brella can be used either with your personal Brella profile or with your LinkedIn username and password. Make sure that your LinkedIn profile is up to date.

Find a new connection -lounge powered by TELIA.

 

 

Find the right influencers at the Community Piazza.

 

Your partners for great content!


Enjoy your lunch with our partners!

PING Helsinki
Business Festival 28/04/17
at Clarion Hotel Helsinki