Terveisiä PING Helsingin taajuuksilta ja pääyhteistyökumppanimme Soneran järjestämiltä etkoilta, missä tapetilla olivat #digielämä sekä PINGviini. Naurua, iloa ja innostusta sekä paljon hyviä kysymyksiä.
Kuka väitti, etteivät suomalaiset avaa suutaan? Content Gurut viittasivat niin, että jokainen esitys meni yliajalle.
Se oli vain mahtavaa!
Let's start the fun and games! #pinghelsinki #sonera #digielämä pic.twitter.com/ytJ7lYxQVV
— Veera Bianca ✈ (@VeeraBianca) 14. huhtikuuta 2016
Kuvassa oikealta: Aku, Inna, Sanna, Nella ja PING Helsingin tuorein vahvistus Emmi Nuorgam
PING Ethics -koodisto kirkastaa alan pelisääntöjä
PING Helsingin perustajien, Sannan ja Innan avauspuheenvuorojen jälkeen lavan otti haltuun Aku, yrityksensä Enthusiast Oy:n ja pienen Kaisla-vauvan äiti. Kolmas meistä PING Helsingin perustajista.
Puheenvuoro käsitteli uutta PING Ethics -koodistoa, jonka sisällöntuottajat ja yritykset voivat pian sähköisesti allekirjoittaa. Koodiston tarkoituksena on muun muassa kirkastaa alan yhteisiä pelisääntöjä.
Aiheena #PINGEthics, äänessä @akuvaramaki. #sonera #digielämä @Sonera_palvelu pic.twitter.com/oOLka3VRf2
— PING Helsinki (@PingHelsinki) 14. huhtikuuta 2016
#Digielämä puhuttaa, mutta mitä se on ja miksi se on niin tärkeää?
Miten maailma ympärillämme muuttuu ja miten älylaitteet helpottavat elämäämme tulevaisuudessa? Entä miten älykäs arki ympärillämme vaikuttaa hyvinvointiimme ja terveyteemme? Millainen on tulevaisuuden televisio? Soneralta puhumassa olivat Henrik Laine, Kimmo Ahvenjärvi sekä Janne Kaijärvi.
"Onko TV:llä tulevaisuutta? On, koska ihminen on sairaan laiska." ?? #sonera #digielämä #pinghelsinki pic.twitter.com/XAI7SQbFz9
— Veera Bianca ✈ (@VeeraBianca) 14. huhtikuuta 2016
#sonera:n @LaineHenrik: kuluttajaa kiinnostaa sisältö, ei mistä ja miltä laitteelta sitä kulutetaan. #pinghelsinki #digielämä
— Lotta Heikkeri (@LottaHeikkeri) 14. huhtikuuta 2016
Innostavaa asiaa #digitalisaatio:sta ja sisällöntuotannosta. Yhteistyön tuloksia odotellessa 🙂 #pinghelsinki https://t.co/NDr1NCKHXk
— Mira Kettunen (@MiraKettu) 14. huhtikuuta 2016
Hakukoneoptimointi on lukijoiden saamisen lisäksi myös henkilöbrändäystä – miten haluat olla löydettävissä? #pinghelsinki #digielämä #sonera
— PING Helsinki (@PingHelsinki) 14. huhtikuuta 2016
Oletko sinäkin sisältösuunnittelun Sherlock Holmes?
Miksi sisällöntuottajan sitten kannattaa olla mukana digitaaliseen elämään liittyvien sisältöjen luomisessa ensimmäisten joukossa?
Siksi, että optimointia voi hyödyntää sisältöjen tuottamisen ohella myös oman henkilöbrändin vahvistamiseen. Tästä aiheesta meille puhui Marinella, neljäs PING Helsingin perustajamusketööreistä sekä iProspectin SEO & Owned media -asiantuntija.
Mitä sitten seuraavaksi?
"Odotamme uutta alkuräjähdystä." #PINGHelsinki #digielämä #sonera
— PING Helsinki (@PingHelsinki) 14. huhtikuuta 2016
Olethan sinäkin luomassa sitä kanssamme? Vielä ehdit hankkia lippusi tapahtumaan!