Hit music only – heittäydy kevään energisimpiin bileisiin!

 PING Helsinki After Party kokoaa vaikuttajat ja heidän kanssaan työskentelevät markkinointipäättäjät yhteisiin iltabileisiin, jossa syntyvät ideat johtavat mitä villeimpiin yhteistyökuvioihin.

Juhlassa jaettavat PING Helsinki Vuoden Valinnat tuo esiin huomiota ansaitsevia vaikuttajamarkkinoinnin ilmiöitä, tekoja ja tiimejä.

Radio NRJ:n energinen juontajakaksikko Janne ja Allu pitävät bileiden juontajina huolen siitä, ettei illasta puutu haasteita ja hauskuutta.

Illan esiintyjänä nähdään mm. palkittu laulaja-biisintekijä Evelina sekä Suomen viihdyttävimmät somepersoonat, jotka haastavat toisiaan mitä hauskempiin tempauksiin!

Tule mukaan ja heittäydy PING Helsingin festarifiilikseen!

Tapahtuma on K18.

PING Helsinki Vuoden valinnat 2017 -shortlist

 

  • Jenny ja läskimyytinmurtajat – Jenny Lehtinen on synnyttänyt yli 30 000 ihmisen läskimyyttejä murtavan yhteisön ja pistää myös itsensä likoon.

  • Kotipizza / Tommi Tervanen – Pizza guy Tommi Tervanen on osoitus siitä, miten pitkäjänteinen  ja määrätietoinen viestintä ja oma aktiivisuus kannattaa. #Kuuluumulle on Tervasen mielestä johtajan häsä!

  • LYNX Adventure / Pata Degerman – Neljän hengen uskalias seikkailu, jonka tavoitteena oli ajaa moottorikelkoilla etelänavalle ja takaisin sekä paluumatkalla tehdä ensinousu ja valloittaa vuori. Retkikunnan matkaa pystyi seuraamaan Lynx Adventuren nettisivuilta sekä Lynxin ja Patan omista somekanavista. Lisäksi seikkailusta tuotettiin videosarja sekä 12,5 minuuttinen dokumenttifilmi.

  • Nordean somevaikuttajat / Olli Kärkkäinen – Vaikuttajat ymmärretään yleensä bloggaanina tai tubettajina, mutta vaikuttaja voi olla myös yrityksen työntekijä. Nordean ekonomisti Olli Kärkkäinen on ottanut asiakseen kertoa talousasioista kansantajuisesti.

  • Olen homo / Tuure Boelius – Tuuren “Olen homo” -videota on katsottu yli 400 000 kertaa. Tuuren avoimuus ja positiivisuus hurmaavat kaiken ikäisiä katsojia ja Tuure on tärkeä esikuva monelle nuorelle. Jos maailma kaipaa jotain, niin se on lisää Tuure Boeliuksia!

  • Pauligin Paulan tyylilanseeraus  – Pauligin Paula stailattiin uudelleen monikanavaisessa lanseerauksessa Vesa Silverin, Janita Aution, Naagin ja MarieVeronican kanssa.

  • Poliisitube – Poliisi on siellä missä kansalaisetkin ovat, eli nyt myös tubessa. Poliisitube nosti heti aloittaessaan esiin vihapuheen,  tekee keskustelunavauksia ajankohtaisista ilmiöistä, tarjoaa tuoreita näkökulmia poliisin työhön, turvallisuusvinkkejä liikenteeseen ja arkielämän tilanteisiin – ja tietysti hauskoja eläinvideoita.

  • PS Olen vegaani – Vastuullisuuden ei tarvitse olla tiukkapipoista niuhottamista. Sen osoittavat myös PS Olen vegaani -Youtube-kanavan Paju ja Minni, jonka tubekanava on vuodessa kasvanut merkittäväksi kasvisruokavaikuttajaksi ja menestyväksi liiketoiminnaksi.

  • Retkipaikka / Paavolan Tammi – Instagram- ja blogijulkkikseksi kasvanut Paavolan Tammi kasvatti Lohjan matkailutuloja kahden vuoden aikana lähes 40%.

  • SBM Kipinä – SBM Kipinä tarjoaa alkuvaiheen yrityksille vaikuttajamarkkinoinnin vetoapua osakkuutta vastaan.  Suomessa on paljon yrityksiä, joille bloggaavien mielipidevaikuttajien kanssa tehty yhteistyö saattaa olla avain menestykseen, mutta heillä ei ole oikein kohdennettuihin markkinointitoimenpiteisiin osaamista eikä rahoitusta. Tässä Ida Fram Groupin ja Suomen Blogimedian yhdessä perustama sijoitusyhtiö SBM Kipinä voi auttaa.

  • Unicef / Petteri Numminen – Rajansa kaikella! Edes organisaation ei tarvitse sietää mitä tahansa keskustelua omalla Facebook-seinällään. Unicefin Petteri Numminen on ottanut asiakseen vastata asiallisesti asiattomiin kommentteihin tavalla, jota kaikki rakastavat. Ja mikä parasta, aina kun rasistit mesoavat Unicefin seinällä, Unicefin kassaan kilahtaa lisää lahjoituksia.

  • Word / Elisa Kulma – Lähes 20 % suomalaisista peruskoulunsa päättävistä pojista ei osaa kirjoittaa työhakemusta. Elisa Kulma lähti taklaamaan haastetta yhdessä Mikael Gabrielin kanssa tavoitteenaan etsiä uudenlaisia, helppoja ja kiinnostavia tapoja lukea ja kirjoittaa. Hankkeen aikana järjestetään työpajoja, joissa nuoret yhdessä tekstin tuottajien ja eri alojen ammattilaisten kanssa pääsevät kehittämään uudenlaisia lähestymisiä lukemiseen ja tekstiin.

  • #suomiretki – Suomiretki-hashtagilla on jaettu jo yli 82 000 kuvaa. Suomiretki-kampanja alkoi yhden naisen unelmasta ja kasvoi koko kansan kokoiseksi ilotteluksi toinen toistaan kauniimmista kotimaan kohteista. Nella Himarin aikaansaama projekti inspiroi nyt niin suomalaisia kuin ulkomaalasiakin liikkumaan Suomen luontoon.

 

Huomionosoitukset jaetaan ensimmäistä kertaa PING Helsinki After Partyssa 28.4. Klo 20 alkaen.

PING Helsinki
Business Festival 28/04/17
at Clarion Hotel Helsinki